0001-7519452315_20210909_14043.png

ΕΛΕΓΧΟΣ ΣΩΜΑΤΙΚΟΥ ΒΑΡΟΥΣ

Το ανθρώπινο σώμα όπως και κάθε <<μηχανή>>, που εκτίθεται σε μηχανικά φορτία ,είναι φτιαγμένο με τέτοιο τρόπο ώστε να μπορεί να υποστηρίξει συγκεκριμένο αριθμό αυτών, έχει δηλαδή τα δικά του ''μηχανικά όρια''. Το αυξημένο σωματικό βάρος, αποτελεί ένα επιπλέον φορτίο για μύες,τένοντες, οστά  αλλά και καρδιαγγειακό οδηγώντας το σώμα σε παθολογικές καταστάσεις συμπτώματα των οποίων μπορεί να αποτελούν

• Περιορισμένη ελαστικότητα και τροχιά κίνησης
  • Μειωμένη ενέργεια σε καθημρνές δραστηριότητες
  • Αναπνευστικές δυσκολίες και εύκολη κόπωση σε ενεργοβόρες δραστηριότητες.
  • Προβληματα που σχετίζονται με μειωμένη μυική δύναμη.
  • Πόνοι σε Σ.Σ και κάτω άκρα.

Ταυτόχρονα σύγχρονες έρευνες συνδέουν άμεσα τα συμπτώματα που οφείλονται σε εκφυλιστικές αλλοιώσεις, την αποτελεσματικότητα των θεραπευτικών σχημάτων και τελικά την εξέλιξη των αλλοιώσεων αυτών, με την απώλεια βάρους. Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί η Ο.Α γονάτων.

Παράλληλα ο ρόλος της ''ποιοτικής'' άσκησης σε κάθε προσπάθεια για έλεγχο του σωματικού βάρους αναγνωρίζεται διεθνώς. Ασφαλή, χωρίς τον κίνδυνο του παραμικρού τραυματισμού, και χωρίς πόνους προγράμματα , σεβόμενα το ιατρικό ιστορικό θεωρούνται καθοριστικής σημασίας για την επιτυχία καθε τέτοιας προσπάθειας. Έτσι καθιστάται αμοιβαία η ανάγκη για συνεργασία ανάμεσα στον φσικοθεραπευτή και τον διατροφολόγο.

Με στόχο λοιπόν τη συνολικότερη και αποτελεσματικότερη προσέγγιση του κάθε ασθενή το φυσικοθεραπευτήριο ξεκίνησε τη συνεργασία του, με την Διατροφολόγο-Διαιτολόγο Μαριαλένα Κουγιουμτζη και το MK FITNESSDIET.

• delivery-guy.jpg
  • fat-pain.jpg